6garuda6 - 2010-05-22 17:51:51

DŹWIĘK



snd_restart  - Restartuje silnik dźwiękowy.

s_initsound 0 - Wyłącza całkowicie inicjalizację systemu dźwiękowego.

s_musicvolume 1 - Określa głośność muzyki podczas gry.

s_doppler 1 - Wyłącza efekt lecącej blisko rakiety.

s_khz 22 - Określa częstotliwość odgrywanych dźwięków; 11, 22 lub 44kHz.

s_mixahead 0.2 - Określa czas po jakim będą miksowane dźwięki; wraz z s_mixprestep znacznie wpływa na fps.

play nazwa_dźwieku - Odtwarza dźwięk z katalogu baseq3/sounds.

stopsound nazwa_dźwieku -  Zatrzymuje odgrywany właśnie dźwięk.

s_volume 0.7 - Określa głośność efektów podczas gry.

Exotic Island Beach lodge Przedszkole Bielsko