6garuda6 - 2010-05-22 21:30:48

GRAFIKA




r_fastsky 0 - Wyłącza niebo.

r_fullscreen 1 - Uruchamia grę w oknie.

r_gamma 1 - Określa jasność.

r_noportals 0 - Wyłącza widok po drugiej stronie portalu.

r_primitives 0 - Określa pewien tryb renderowania.

r_railcorewidth 16 - Określa szerokość początkowego odcinka promienia raila.

r_customwidth 1600 - Określa własną szerokość ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1.

r_customheight 1024 - Określa własną wysokośc ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1.

r_drawsun 0 - Renderuje słońce, kiedy r_fastsky jest 0.

r_dynamiclight 1 - Wyłącza efekt oświetlania pomieszczenia przez lecącą rakietę, granat i łuski.

r_subdivisions 4 - Określa pewien tryb renderowania krzywych. Max wartośc 999.

r_vertexlight 0 - Całkowicie wyłącza dynamiczną grafikę.

vminfo 0 - Wyświetla dość szczegółowe informacje o załadowanym kodzie gry.

r_railwidth 128 - Określa szerokość głównego promienia raila.

r_railSegmentLength 32 - Określa jeszcze jeden parametr wielkości promienia raila.

r_customaspect 1 - Wyłącza określenie własnej rozdzielczości przy pomocy r_customwidth i r_customheight.

r_ignoreglerrors 1 - Powoduje zatrzymanie uruchamiania gry po błędzie systemu OpenGl.

r_lightmap 0 - Włącza dość ciekawy, ale brzydki efekt graficzny.

r_lodbias 0 - Określa pewien rodzaj detalu graficznego; 0 największy.

r_mode 3 - Określa rozdzielczość; 3 to 640x480, im wyżej tym większa.

r_overbrightbits 2 - Może służyć obok r_gamma do regulacji jasności.

r_picmip 0 - Określa maksymalny rozmiar tekstur; 8 okropnie brzydko.

com_maxfps 85 - Określa maksymalną ilość fps, jakiej będzie używał quake.

gfxinfo - Wyświetla informacje o składnikach graficznych mapy.

루루하우스(RuRu Haus) ciechocinek turnus rehabilitacyjny https://automax.waw.pl/ Boîte de vitesses automatique Ford