Zorg Team in Quake 3!

Forum klanu Zorg Team w grze Quake 3 Arena


#1 2010-09-26 16:49:49

 6garuda6

http://img18.imageshack.us/img18/7638/31609036.png

7401393
Call me!
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2010-05-16
Posty: 371
Punktów :   
Xfire: 6garuda6
Ulubiony skin/model: Uriel - Red
Ulubiona broń: Rocket Launcher
Ulubiona mapa: Campgrounds (pro-q3dm6)
Ulubiony tryb: Clan Arena

Opisy broni

BFG

http://www.quake.net.pl/bronie/BFG_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/bfg-10kh.jpg

Zasięg: Nieograniczony, ale tak jak w przypadku rakietnicy na dalszą odległość trundniej się celuje, więc...

Obrażenia: Ponad 100!

Jak tym walczyć ? Najsilniejsza broń w grze, która, jakby nie patrzeć, jest całkiem szybka w działaniu. Nadaje się praktycznie na każdy dystans, według wielu graczy jest to lamerska broń ponieważ zabicie zawodnika tą bronią nie przysparza nam żadnego problemu (ale i tak to nie jest co BFg z Q2 ))). Na większości serwerów broń jest wyłączona.

Jak się przed tym bronić? Jeżeli mamy do czynienia z przeciwnikiem strzelającym z BFG-10K to jest tylko jedna rada... WIAĆ GDZIE SIĘ DA!!!. Nie mamy po prostu prawie żadnych szans

Ogólnie: Najpotężniejsza broń w grze, WIAĆ ILE SIĘ DA!!!.

Plusy:    
-wygląd
-damage
-duża szybkostrzelność
Minusy:    
-Nie mamy szans z przeciwnikiem, który dzierży w dłoni BFG-10K
-Amunicji jest bardzo mało





Plasma Gun

http://www.quake.net.pl/bronie/Plasma_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/plasmah.jpg

Zasięg: Praktycznie nieograniczony

Obrażenia: ok. 20

Jak tym walczyć ? Jest to karabin plazmowy, prawie żywcem przeniesiony z DOOMA. Ma bardzo duży damage i bardzo dużą szybkostrzelność, w połączeniu z Quadem tworzy fragodajne połączenie. Bardzo dobrze nadaje się do odwrotów, kiedy wycofując się naparzamy w przeciwnika z plasmy. W trickjumpingu wykorzystywana jest do tzw. plasmaclimbingu (wspinania się po ścianach)

Jak się przed tym bronić? Musicie się bardzo dużo ruszać. Należy pamiętać, że przeciwnik, który właśnie strzela z plasma guna ma ograniczone pole widzenia. Należy także unikać bardzo małych pomieszczeń i rogów, gdzie przeciwnik może nas łatwo przygwoździć do ściany i już nie wypuścić. Powinno się (i trzeba!) bardzo szybko strafować.

Ogólnie: Grać na każdy dystans, można tym przygwoździć przeciwnika do ściany.

Plusy:    
-wygląd
-damage
-szybkostrzelność
-plasma gun + quad damage = 4-8 fragów

Minusy:
-szybkomagazynkorzerność

Railgun

http://www.quake.net.pl/bronie/Rail_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/railh.jpg

Zasięg: Nieograniczony!

Obrażenia: 100!

Jak tym walczyć ? Oto broń, która jest bardzo silna, ale za to bardzo trudna do opanowania. Wielu ludziom sprawia wiele problemów. Teoretycznie walczenie z railgunem jest bardzo proste, strzelamy bez wyprzedzenia, najeżdżamy celownikiem na przeciwnika, naciskamy spust i bla, pełno flaków. Niestety, tylko teoretycznie jest to bardzo proste. Półtorej sekundy na przeładowanie i ponowny strzał to bardzo długo, ponownego strzału możemy już nie oddać. Dlatego właśnie trzeba wykorzystać to, że rail ma nieograniczony zasięg i przede wszystkim stosować go na daleki zasięg, w ostateczności na średni (przez to przeładowanie broni odradzam stosowanie na bliski zasięg. Zdecydowanie najłatwiej jest trafić przeciwnika kiedy skacze z wyskoczni, bo wtedy porusza się tylko w górę albo w dół.

Jak się przed tym bronić? Na dużą odległość ciężko się obronić. Trzeba możliwie jak najszybciej redukować zasięg, najlepiej wykonując możliwie jak najbardziej nieregularny strafing.

Ogólnie: Używać na daleki i ostatecznie na średni dystans. We wprawnych rękach śmiercionośna broń.

Plusy:
-damage
-po naciśnięciu spustu slug od razu dopada celu
-wygląd

Minusy:
-za wolne przeładowanie
-trudne celowanie na bliski dystans

   

Lighting gun

http://www.quake.net.pl/bronie/Lighting_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/lightningh.jpg

Zasięg: ok. 30 metrów.

Obrażenia: Bardzo trudno zmierzyć, obliczyć, ale ok. 8 na pocisk.

Jak tym walczyć ? Strzelanie tą bronią jest w sumie proste - trzymamy celownik na przeciwniku i strzelamy Żeby być dobrym spawaczem musicie bardzo dobrze panować nad ruchami ręki. Odradzam wam grę tą bronią na daleką odległość, ponieważ strumień może po prostu nie dolecieć. Przyzwyczajcie się także do tego, że to nie Q1 ale Q3, spawara dzieła także pod wodą, ale niestety, trudniej niż w q1 utrzymać przeciwnika w powietrzu.

Jak się przed tym bronić ? Najważniejszym sposobem na bronienie się przed spawaczem jest oczywiście zwiększenie dystansu do przeciwnika i podobnie jak w przypadku raila - możliwie jak najbardziej nieregularne uniki.

Ogólnie: Grać na średni i bliski dystans, broń bardzo magazynkożernaość.

Plusy:
-duży damage
-wygląd
-szybkość
-zachowanie

Minusy:
-magazynkoszybkożerność
-działa pod wodą

Rocket Launcher

http://www.quake.net.pl/bronie/Rocket_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/rocketh.jpg

Zasięg: Nieograniczony (ale trudno się celuje na większą odlgłość).

Obrażenia: 100.

Jak tym walczyć ? Zasada nr. 1: podczas strzału celujemy pod (lub koło) przeciwnika. Celowanie pod przeciwnika ma także jeden plus, podbity zawodnik leci kilka (wirtualnych) metrów w górę, co może dobrze go zdezorientować i łatwo możemy go dobić, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy. Wygląda to tak jakbyśmy zgotowali przeciwnikowi rocket jumpa. Następną zasadą jest, żebyście nie szaleli rakietnicą jeżeli stoicie twarzą do ściany, bo możecie sami sobie bardzo łatwo zrobić kuku. Ogólnie rakietnica jest najbardziej uniwersalną bronią. Największą trudnością przy jej używaniu jest konieczność przewidywania ruchu przeciwnika na ułamek sekundy do przodu - rakieta mimo wszystko leci dość wolno.

Jak się przed tym bronić ? No więc, żeby bronić się przed rakietnicą, trzeba (przede wszystkim) dużo się ruszać. Podczas walki z przeciwnikiem który ma rakietnicę, dobrze jest zwiększyć dystans, rakiety lecą z pewną szybkością, stosujmy także technikę strafejumpingu.Jeżeli możecie, to niepodchodźcie zablisko do ścian, przeciwnik (oczywiście trochę lepszy) walnie w ścienę koło was,a wam się dostanie falą uderzeniową (splash).

Ogólnie: GRAĆ NA KAŻDY DYSTANS, GRAĆ TĄ BRONIĄ ZAWSZE WTEDY KIEDY JĄ MAMY. COOL !!!

Plusy:
-wygląd
-zachowanie
-obrażenia
-wszystko

Minusy:
-BRAK !!!

Grenade Launcher

http://www.quake.net.pl/bronie/Grenade_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/grenadeh.jpg

Zasięg: Trudno określić.

Obrażenia: Dokładne uderzenie nawet 100.

Jak tym walczyć ? Według mnie ta broń jest bardzo mało doceniana podczas deathmatchu (w deuelach ludzie już trochę bardziej ją doceniają). Właściwie nie wiem dlaczego. Tą bronią można po prostu zasypać granatami przeciwnika. Ustawiamy się powyżej przeciwnika i zasypujemy go granatami, trzeba tylko pamiętać o celowaniu z wyprzedzeniem (granaty po wystrzeleniu wybuchają po 3 sekundach, chyba, że natrafią na przeciwnika). Nieoceniony jest również podczas odwrotów - zostawiając za sobą wybuchające prezenty skutecznie utrudniamy przeciwnikowi pościg.

Jak się przed tym bronić ? Obrona przed granatami, hmm... łatwo opisać, trudniej zrobić. Żeby dobrze bronić się przed granatami trzeba grać na słuch, czyli pamiętajcie, żeby słuchać, dośc charakterystecznego dźwięku. Pierwszy to skanujemy najbliższy teren, jeżeli zobaczymy granat, to uciekamy w drugą stronę.

Ogólnie: Każdy dystans, chociaż na dalszą odległość to już trochę trudniej...

Plusy:
-spory damage
-splash damage
-spoko wygląd

Minusy:
-trochę za wolne przeładowanie

    

    

Shotgun

http://www.quake.net.pl/bronie/shot_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/shotgunh.jpg

Zasięg: Nieograniczony (teoretycznie), ale nie polecam tym gry na dalekie dystanse, ponieważ shotgun ma spory rozrzut (każdy nabój leci w inną stronę).

Obrażenia: Z bliska nawet ponad 100

Jak tym walczyć ? Broń tę należy tylko i wyłącnie używać na bliskie dystanse (w ostateczności jeżeli niemamy nic lepszego to na średnie dystanse). Super nadaje się w ciasnych korytarzach, gdzie rakietnicą można sobie samemu zrobić kuku. Ma spory rozrzut dzięki czemu ranimy kilku przeciwników naraz (jednym strzałem). Bron ta występuje na wszystkich mapach, oprócz ostatniej THE VERY END OF YOU z Xaero w roli głównej.

Jak się przed tym bronić ? Należy wykonywać bardzo szeroki strafing, dzięki czemu mniej śrutu oberwie nasz tyłek. Jeżeli przeciwnik ma shotguna to natychmiastowo należy zwiększyć od niego odległość, dzięki czemu znów mniej oberwiemy. Wykorzystujmy także to, że shotgun ma całkiem spory czs przeładowania, dzięki czemu przez sekundę jest praktycznie bezbronny.

Ogólnie: Grać na bliski zasięg, ostatecznie na średni.

Plusy:
-duże obrażenia przy bezpośrednim starciu
-niezły wygląd
-celownik
-ogólnie spoko

Minusy:
-czas przeładowania (strzał co 1sekundę)
-innych takowych brak

Machine Gun

http://www.quake.net.pl/bronie/Machine_gun.jpg

http://www.quake.net.pl/bronie/machineh.jpg

Zasięg: Nieograniczony

Obrażenia: 7

Jak tym walczyć ? MachineGun może jest podstawową bronią, ale jest bardzo dobry na dalekie dystanse. Jest to podstawowa broń na q3dm17 (oczywiście oprócz raila). Przeciwnik otrzymuje pociski od razu, ale pociski nie walą dokładnie w cel, tylko trochę naokło miejsca, które wskazujemy celownikiem. Nadaje się także świetnie do dobijania przeciwnika, który dostał rakietę między oczy. Na mały dystans lepiej użyć np. shotguna niż machineguna.

Jak się przed tym bronić ? Obrona przed tą bronią jest bardzo trudna, najlepiej jeżeli będziemy strafować bardzo szeroko i nieregularnie. Podczas strafowania odpalamy przeciwnikowi parę rakietek. Jednak najlepszą obronią przeciw machinegunowi jest atak.

Ogólnie: Grać na daleki zasięg, ostatecznie na średni.

Plusy:
-daleki zasięg
-szybkostrzelność
-mamy odrazy

Minusy:
-słaby damage
-naboje nie dosięgają dokładnie celu

Gauntlet

http://www.quake.net.pl/bronie/Gauntlet_gun.jpg

Zasięg: 0

Obrażenia: Jedno "dotknięcie" ok. 40

Jak tym walczyć ? Żeby kogoś zabić rękawiczką, trzeba najpierw do niego podejść bardzo blisko, na wyciągnięcie ręki. Obrażenia tym zadane są całkiem duże (3 trafienia i po gościu), zaletą jest także to, że nie potrzeba żadnej amunicji i mamy go od początku gry. Często używana w TDM do atakowania przeciwnika np. wbiegającego przez drzwi.

Jak się przed tym bronić ? Bronienie się przed gauntletem jest bardzo proste, ale zarazem bardzo przydatne. Najlepszym sposobem jest po prostu zwiększenie odległości od przeciwnika który właśnie atakuje Gauntletem. Rękawica niema jako takiego zasięgu, dlatego koleś z rękawicą po zwiększeniu odległości nic nam nie zrobi.

Ogólnie: Grać tylko i wyłącznie na bliski dystans.

Plusy:
-całkiem duży odrzut
-nie potrzebuje amunicji
-całkiem spory damage
-jak kogoś tym zabijemy to dostajemy medal

Minusy:
-słaby zasięg (jaki zasięg ?)
-ogólnie BIEDA


oryginał: http://www.quake.net.pl/?page=bron_q3


http://img80.imageshack.us/img80/6476/sygnatura1su.png




http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/6garuda6.png

Offline

 

#2 2010-09-27 22:15:11

 /\/\o/2tal

http://img514.imageshack.us/img514/3097/ubio.png

Skąd: mam to konto?
Zarejestrowany: 2010-06-18
Posty: 65
Punktów :   
Xfire: Brak
Ulubiony skin/model: Sarge - Red
Ulubiona broń: Plasma Gun
Ulubiona mapa: q3dm6
Ulubiony tryb: TDM

Re: Opisy broni

Opisy lepsze niż te w Quake Live .


PISZ PO POLSKU! NIE PO POLSKIEMU!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
adrony.net.pl noclegi ciechocinek przeprowadzki warszawa Сравнение цен на отели