Forum klanu Zorg Team w grze Quake 3 Arena
POŁĄCZENIE
showdrop 0 - Wyświetla utracone pakiety.
cl_shownet 1 - Wyświetla nieznany licznik.
cl_showsend 1 - Jak wyżej.
cl_showtimedelta 1 - Jak wyżej.
cl_timenudge 0 - Wymusza opóźnienie w grze - symulacja laga.
net_noipx 0 - Wyłącza protokół IPX.
net_noudp 0 - Wyłącza protokół UDP.
cg_predictitems 1 - Określa czy serwer (0) czy klient (1) decyduje o tym czy przedmiot został podniesiony.
cg_smoothclients 0 - Włącza funkcje mającą na celu zmniejszeniu efektu warpowania.
cl_maxpackets 30 - Określa max rozmiar pakietu UDP wysyłanego przez klienta.
rate 3000 - Określa szybkość wymiany danych między serwerem a klientem (Bps).
net_restart - Restartuje ustawienia sieciowe.
showpackets 0 - Wyświetla pakiety otrzymywane i wysyłane.
snaps 20 - Określa liczbę snapshotów (stanów gry) na sekundę otrzymywanych od serwera doyczące. klienta.
cl_nodelta 0 - Włącza kompresję delta przy połączeniu zdalnym.
cl_packetdup 1 - Określa ilość zdublowanych pakietów, wysyłanych przez klienta w celu minimalizacji strat pakietów.
Offline