Forum klanu Zorg Team w grze Quake 3 Arena
OGÓLNE
cg_autoswitch 1 - Powoduje zmianę broni na tę, która własnie podnieśliśmy (jesli bedzie 0 broń się nie zmieni)
cg_bobpitch 0.002 - Zwiększenie wartości powoduje kołysanie się na boki; przy 0.002 nie odczuwa się tego.
cg_bobroll 0.002 - Tak jak wyżej.
cg_bobup 0.005 - Tak jak wyżej.
cg_brasstime 1250 - Określa czas renderowania elementów dynamicznych. np. łuseka.
cg_crosshairhealth 1 - Włącza zmianę koloru celownika (na żółty i czerwony) przy niskim health.
cg_crosshairsize 24 - Określa wielkość celownika.
cg_draw2d 1 - Włącza. HUD.
cg_draw3dicons 1 - Zamienia HUDa na 2d.
cg_drawammowarning 1 - Włącza ostrzeżenie o kończącej się amunicji.
cg_drawattacker 1 - Wyświetla postać oraz nick gracza, który ostatnio nas zranił.
cg_drawcrosshair 1 - Włącza celownik 0 lub określa jego rodzaj 1-6.
cg_drawcrosshairnames 1 - Wyświetla nick gracza, którego mamy na celowniku.
cg_drawfps 1 - Włącza licznik fpsów.
cg_drawfriend 1 - Wyświetla żółty trójkąt nad graczami z naszego teamu.
cg_drawgun 1 - Włącza wyświetlanie broni.
cg_drawicons 0 - wyłącza ikony broni, armora i modelu w HUDzie, ale pozostawia status.
cg_drawrewards 0 - Wyłącza pokazywanie medali excellent i impressive.
cg_drawsnapshot 1 - Wyświetla licznik snapshotów otrzymywanych od serwera.
cg_drawstatus 0 - Wyłącza HUD, podobnie.
cg_drawtimer 1 - Wyświetla upływ czasu w prawym górnym rogu.
cg_forcemodel 1 - Zamienia wszystkie modele graczy na taki jaki my mamy.
cg_fov 90 - Określa kąt widzenia otoczenia.
cg_gibs 0 - Wyłącza fontanny krwi po zabiciu przeciwnika.
cg_lagometer 1 - włącza licznik lagów.
cg_marks 0 - Wyłącza znaki powstałe na ścianach po strzale bronią.
cg_railtrailtime 300 - Określa czas wyświetlania promienia raila.
cg_runpitch 0.002 - Podobnie jak bobpitch; powinno być równe 0.
cg_runroll 0.005 - Jak wyżej.
cg_shadows 0-3 - Wyłącza cienie modeli; działa jeśli cg_marks jest 1.
cg_simpleitems 0 - Wyłącza renderowanie przedmiotów na mapie jako modeli 3d.
cg_thirdperson 1 - Pokazuje model od tyłu.
cg_thirdpersonrange 40 - Określa odległość z jakiej widoczny jest model, kiedy poprzednia opcja jest aktywna.
cg_viewsize 1-100 - Określa rozmiar ekranu w procentach.
cg_zoomfov 1-160 - Określa zasięg zooma; im wyższa wartość tym bliżej
Offline