Zorg Team in Quake 3!

Forum klanu Zorg Team w grze Quake 3 Arena

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-05-22 21:16:58

 6garuda6

http://img18.imageshack.us/img18/7638/31609036.png

7401393
Call me!
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2010-05-16
Posty: 371
Punktów :   
Xfire: 6garuda6
Ulubiony skin/model: Uriel - Red
Ulubiona broń: Rocket Launcher
Ulubiona mapa: Campgrounds (pro-q3dm6)
Ulubiony tryb: Clan Arena

Konsola - Ogólne

OGÓLNE




cg_autoswitch 1 - Powoduje zmianę broni na tę, która własnie podnieśliśmy (jesli bedzie 0 broń się nie zmieni)

cg_bobpitch 0.002 - Zwiększenie wartości powoduje kołysanie się na boki; przy 0.002 nie odczuwa się tego.

cg_bobroll 0.002 - Tak jak wyżej.

cg_bobup 0.005 - Tak jak wyżej.

cg_brasstime 1250 - Określa czas renderowania elementów dynamicznych. np. łuseka.

cg_crosshairhealth 1 - Włącza zmianę koloru celownika (na żółty i czerwony) przy niskim health.

cg_crosshairsize 24 - Określa wielkość celownika.

cg_draw2d 1 - Włącza. HUD.

cg_draw3dicons 1 - Zamienia HUDa na 2d.

cg_drawammowarning 1 - Włącza ostrzeżenie o kończącej się amunicji.

cg_drawattacker 1 - Wyświetla postać oraz nick gracza, który ostatnio nas zranił.

cg_drawcrosshair 1 - Włącza celownik 0 lub określa jego rodzaj 1-6.

cg_drawcrosshairnames 1 - Wyświetla nick gracza, którego mamy na celowniku.

cg_drawfps 1 - Włącza licznik fpsów.

cg_drawfriend 1 - Wyświetla żółty trójkąt nad graczami z naszego teamu.

cg_drawgun 1 - Włącza wyświetlanie broni.

cg_drawicons 0 - wyłącza ikony broni, armora i modelu w HUDzie, ale pozostawia status.

cg_drawrewards 0 - Wyłącza pokazywanie medali excellent i impressive.

cg_drawsnapshot 1 - Wyświetla licznik snapshotów otrzymywanych od serwera.

cg_drawstatus 0 - Wyłącza HUD, podobnie.

cg_drawtimer 1 - Wyświetla upływ czasu w prawym górnym rogu.

cg_forcemodel 1 - Zamienia wszystkie modele graczy na taki jaki my mamy.

cg_fov 90 - Określa kąt widzenia otoczenia.

cg_gibs 0 - Wyłącza fontanny krwi po zabiciu przeciwnika.

cg_lagometer 1 - włącza licznik lagów.

cg_marks 0 - Wyłącza znaki powstałe na ścianach po strzale bronią.

cg_railtrailtime 300 - Określa czas wyświetlania promienia raila.

cg_runpitch 0.002 - Podobnie jak bobpitch; powinno być równe 0.

cg_runroll 0.005 - Jak wyżej.

cg_shadows 0-3 - Wyłącza cienie modeli; działa jeśli cg_marks jest 1.

cg_simpleitems 0 - Wyłącza renderowanie przedmiotów na mapie jako modeli 3d.

cg_thirdperson 1 - Pokazuje model od tyłu.

cg_thirdpersonrange 40 - Określa odległość z jakiej widoczny jest model, kiedy poprzednia opcja jest aktywna.

cg_viewsize 1-100 - Określa rozmiar ekranu w procentach.

cg_zoomfov 1-160 - Określa zasięg zooma; im wyższa wartość tym bliżej


http://img80.imageshack.us/img80/6476/sygnatura1su.png




http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/6garuda6.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://magicalshoes24.com/ noclegi ciechocinek przeprowadzki warszawa Сравнение цен на отели