Forum klanu Zorg Team w grze Quake 3 Arena
GRAFIKA
r_fastsky 0 - Wyłącza niebo.
r_fullscreen 1 - Uruchamia grę w oknie.
r_gamma 1 - Określa jasność.
r_noportals 0 - Wyłącza widok po drugiej stronie portalu.
r_primitives 0 - Określa pewien tryb renderowania.
r_railcorewidth 16 - Określa szerokość początkowego odcinka promienia raila.
r_customwidth 1600 - Określa własną szerokość ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1.
r_customheight 1024 - Określa własną wysokośc ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1.
r_drawsun 0 - Renderuje słońce, kiedy r_fastsky jest 0.
r_dynamiclight 1 - Wyłącza efekt oświetlania pomieszczenia przez lecącą rakietę, granat i łuski.
r_subdivisions 4 - Określa pewien tryb renderowania krzywych. Max wartośc 999.
r_vertexlight 0 - Całkowicie wyłącza dynamiczną grafikę.
vminfo 0 - Wyświetla dość szczegółowe informacje o załadowanym kodzie gry.
r_railwidth 128 - Określa szerokość głównego promienia raila.
r_railSegmentLength 32 - Określa jeszcze jeden parametr wielkości promienia raila.
r_customaspect 1 - Wyłącza określenie własnej rozdzielczości przy pomocy r_customwidth i r_customheight.
r_ignoreglerrors 1 - Powoduje zatrzymanie uruchamiania gry po błędzie systemu OpenGl.
r_lightmap 0 - Włącza dość ciekawy, ale brzydki efekt graficzny.
r_lodbias 0 - Określa pewien rodzaj detalu graficznego; 0 największy.
r_mode 3 - Określa rozdzielczość; 3 to 640x480, im wyżej tym większa.
r_overbrightbits 2 - Może służyć obok r_gamma do regulacji jasności.
r_picmip 0 - Określa maksymalny rozmiar tekstur; 8 okropnie brzydko.
com_maxfps 85 - Określa maksymalną ilość fps, jakiej będzie używał quake.
gfxinfo - Wyświetla informacje o składnikach graficznych mapy.
Offline