Forum klanu Zorg Team w grze Quake 3 Arena
Gauntlet (GT): Rękawica łącząca wirujący brzeszczot i potężny ładunek elektryczny. Broń nie potrzebująca amunicji i zawsze gotowa do pracy. Najlepiej używać jej kiedy skradasz się do przeciwnika, walczysz w zwarciu lub jeśli nie masz już nic lepszego. Po zabiciu przeciwnika dostaje się order.
Machinegun (MG): Szybkostrzelna broń o małej sile. Przydatna do dobijania rannych przeciwników lub zasypywania przeciwników deszczem kul.
Shotgun (SG): Broń rozsiana chyba na wszystkich arenach. Z bliskiej odległości jest bardzo niebezpieczną bronią. Zasypuje przeciwników gradem pocisków.
Grenade Launcher (GL): Wystrzeliwuje granaty, bardzo przydatne do zasypywania wejść, wyganiania przeciwników i wycofywania się.
Rocket Launcher (RL): Bardzo skuteczna broń. Zadaje duże obrażenia i może zranić kilku przeciwników naraz. RL można użyć do robienia RJ. Jej wadą jest wolna prędkość pocisku (1000ups)
Lightning Gun (LG): Ta broń (potocznie nazywana spawarom) jest silna i skuteczna, niestety ma ograniczony zasięg.
Railgun (RG): Potężna broń idealna na dalekie dystanse. W chwili naciśnięcia spustu pocisk natychmiast dopada cel. Mimo iż walka tą bronią wydaje się prosta, opanowanie tej broni do perfekcji wcale nie jest takie łatwe.
Plasma Gun (PG): Broń o dużej szybkostrzelności i sile pocisków. Wykorzystywana do plasma climbingu.
BFG 10K (Bio-Force Gun / Big Fucking Gun): Najpotężniejsza broń w grze. Nie trzeba umieć grać by siać nią spustoszenie.
Chain Gun (CG): Coś jakby machinegun z zwiększona siłą. Szybko zżera amme.
Nail Gun (NG): Wystrzeliwuje chmarę kolców z dużym rozrzutem, atakując cel i jego okolice.
Proxy Launcher (PL): Broń strzelająca minami przyczepiającymi się do wszystkiego i wybuchającymi w chwili przejścia przeciwnika. Skuteczne do zastawiania pułapek.
Offline
Chyba zrobie sobie tam konto
Offline
Offline